A blog of thought & inspiration. To travel and to write it all in.

Hey there.


Underneath her smile

My photo
puteri wangsa, johor bahru, Malaysia
Cause one day you'll finally realize that the light that enter your eyes in the first place was never meant to be your light at all.

Thursday, November 25, 2010

siape mak usu?


yeahh.macam ta percaye,aku lahh mak usu yg diperkatekan sebentar td.woo.abg aku da kahwin taw.yup,gambar kat badge pesbook tuh.sangat awal dan ini membuatkn aku agak jealous.eh,kak syikin sori♥
ta.aku ta bermaksud camtu.haha.dulu kami rapat.ermm ape tuh along,rakan seperkumuhan kaw panggil dulu,konon name geng kita.ahaa,ternganga.kebetulan mase tuh aku dan kaw mau pergi tandas at the same time.dan lagu tema sandarkan pada kenangan tu.woot woot*
hee.tiru gaya shepa vanda pulak.ta bermaksud ye awak:)
entah kenape malam malam nih,idea utk blog mencurah bagaikan waterfall.banyaklahh kaw punye pokpek.haa,balik pd td.itu anak buah aku.comel ta?


gmbr satu:mushab irfan al khoir♥
 ouhh.yg gambar tergelak sakan sambil pegang patung buzzlightyear aku mase kecik dulu.dye nih mmg nakal yaa amatt.tp sgt comel andd muke dye macam familiar lahh.haha.penah satu hari tu,time zaman kegemilangan aku nan braces.masih ingat?irfan pandang jea gigi aku yg sedia colourful tu,terus senyap.hmm,ape tuh mak kate,macam miraclelahh kaw nih.


gambar dua:wafa azkia♥
haa,yang nih okie.dye pandai senyap.yelahh,perempuann.kecik kecik da lemah lembut.oleh sebab tiada komen yang buruk buruk melainkan yg baik baik aje,aku hentikan je lahh bende nih eh wafa?
tape.jom g maen:)


adehh.penat tangan.haihh.tulahh.sape suroh buat blog td?
eh da pulak.konklusinye,aku bukan mak usu yg baik ye kawan kawan.tp aku cube:)
sayanggg korang! memberi komen tu care hidup sihat taw!

No comments: