A blog of thought & inspiration. To travel and to write it all in.

Hey there.


Underneath her smile

My photo
puteri wangsa, johor bahru, Malaysia
Cause one day you'll finally realize that the light that enter your eyes in the first place was never meant to be your light at all.

Sunday, January 30, 2011

kemaruk tak sudah.

Cuti haritu,sebelum cuti yang nih,aku pena gak mengusha usha camera kat kedai kedai kat JB nih.ishh,kalau boleh sebijik conan dslr tu jugak aku nak.tapi biaselah,cinta ta kesampaian lah katekan.dek halangan ibu bape,iskh.
ehh tak! Tak sedih pun,haha:)

mak kate nanty dulu,kamera digital biase tu dulu ta bole eh?
aku ni bukan tak nak,tapi bile dioffer,aku cakap nanty dulu.
haa,kan da melepas.
tapi mak kate,kalau nak beli nanty cakap,duit mak separuh,duit kau separuh.
huh.tengok tu.duit lagi.
camane na bayar duit buku bio nanty.
HAHA:D
dah mule sayang biology ehh?

comel macam mainan,grrrr



aku penah tanye cina kedai bertuah tu,apsal orang yang buat kamera holga andd lomo nih ta buat yang digital punye?
dye gelak,dye kate mahal woo adik! mane ade jual kat sini.
aku kate,kan bagus kalau ade.efek gambar dye macam wonderland gitu,tapi kamera jenis nih,bole guna sikit sikit je.sebab dye pakai kodak:(


ouhh.aku kene blaja bersyukur lahh.
mak,ape kate adik terime je offer mak tadi?
hoho.
sayanggg korang! memberi komen tu care hidup sihat taw!

No comments: