A blog of thought & inspiration. To travel and to write it all in.

Hey there.


Underneath her smile

My photo
puteri wangsa, johor bahru, Malaysia
Cause one day you'll finally realize that the light that enter your eyes in the first place was never meant to be your light at all.

Thursday, December 23, 2010

atas awan ketujuh♥





 SENYUM:)TA PERLU KATE APA APA

Bangun jea pagi tadi an,otak aku masih belum register lagi ape insiden mantap yg akan berlaku harini,skali tgh mandi baru aku sedar,harini ambik result weyhh! Patutlah sepanjang mase na pg bilik air tadi rse debar macam kena kejar anjing,debar macam ade bom nuklear dalam badan na meletup,debar macam orang na kena hukuman kerusi elektrik,huihhh.
serammm.

Then mase kat dewan,sibuk sibuk semua org settle hutang nan sekolah(aku pun,heheh) Syahira kelas Ipomealahh orang first skali naik stage yg mematikan segala urat saraf dalam badan nih,aku cakap dalam hati,mak aihh ade org da start amik lahh!

aku pandang kawan kawan aku,dapat pandangan "kau pegi lah dulu",pastu mak sondol aku suruh naik,jantung dye pun da na meletup gak tu.
aku naik,salam cikgu,nampak ape yg patut aku nmpk,alhamduliilah.
Aku awal awal da target 7A tapi slip kate 8A,alhamdulillah,aku ingat da na putus asa tadi >_<

Tahniah untuk semua pelajar form three mrsm batu pahat,anda mmg gempak!
105 daripd 143 ta silap aku,okayy lahh beb:D

yang ta dapat tu,kadang kadang Allah sembunyikan matahari,apabila kita tertanya tanya kemana hilangnya matahari,rupanya Allah da keluarkan pelangi.
Percayalah,setiap benda yang berlaku ada hikmahnya tu.SPM masih ade,haa lagi serammm dari nih ='= 

congrates lagi skali korang♥
mak kate hadiah nanti dulu,na bercuti da ta sempat na book flight orang na naik skolah,iskh.
nampaknye aku kena tunggu lah ni,HAHA:D
sayanggg korang! memberi komen tu care hidup sihat taw!

2 comments:

Nina :) said...

hai delly :) congrats on ur pmr...goodluck utk spm pulak lol.. ;)

Anonymous said...

tenkiu tenkiu.yang tu lagi susah,haha:D