A blog of thought & inspiration. To travel and to write it all in.

Hey there.


Underneath her smile

My photo
puteri wangsa, johor bahru, Malaysia
Cause one day you'll finally realize that the light that enter your eyes in the first place was never meant to be your light at all.

Monday, December 20, 2010

kucing sekarang memang superb

ini pasal seekor kucing.kucing yang nampak slim mlim dan muka innocent tapi rupanya rupanya seekor pencuri yang berpotensi dan berkaliber.aku ta sangka kau punya kelebihan itu kucing,ta sangka kau merosakkan sangkaan aku tapi aku tau kau kucing zaman sekarang,teknologi sudaa moden ye cik cing an,kau bukan macam kucing zaman 60 an yang berfoya sana sini dengan kucing jantan,kau lebih dari tu,kau istimewa ,special case sket,kau tgh mengandung.kalau kau ade facebook tuh mau terkejut beruk aku betapanya canggihnya engkau.


kau tahu ta aku ta sentuh nasi dari pagi tadi,well salah aku jugak lambat lambatkan na makan tapi aku na sentuh pasal perbuatan kau,yang err,memang luarbiasa='=
 
dan ayah aku pun mangsa kau,sungguh tidak patut wahai kucing.

cuba kau beritahu aku macamane kau boleh curi ikan kami yang dalam polisterine itu walaupun da diikat dengan getah?

sudah sudahlah tu kau mengiau minta simpati,huh.
macam aku ade ikan lagi untuk kau,sekarang ni aku pun tengah attack roti je. sadis cik kucing oii,ahhh macam kau paham ape yang aku tulis :(


                                                                   senyuuumm;)
  

HAHA,kucing tetap kucing,andd pada aku kau tetap comel♥


sayanggg korang! memberi komen tu care hidup sihat taw!

No comments: