A blog of thought & inspiration. To travel and to write it all in.

Hey there.


Underneath her smile

My photo
puteri wangsa, johor bahru, Malaysia
Cause one day you'll finally realize that the light that enter your eyes in the first place was never meant to be your light at all.

Tuesday, December 07, 2010

perangggg.

okie .kau kena faham ye anai anai,aku ta kejam mane pun,sile beri kerjasame.
hahahaha.

A letter to whom it may concern

wahai permaisuri anai anai yg konon ditakuti dan disegani sangat tuh,di sini aku isytiharkan perang untuk dikau dan bala tenteramu.hahahahaha.

aku ta tipu,kalau aku cakap aku mmg buat.haa,baru kau takut?


      ta bermaksud aku na serang kau dengan mesin gula gula kapas.err-
jatuh lah ego aku*macam kuat sangat ego,haha.aku ade strategi,aku ta serang kau main hentam kromo je,i know what im doing,termites.you are so dead.



                            This time it's war bebeh.
                            and this is not a joke at all.




nota kaki terakhir utk queen anai anai yg rse da cantik sgt lah tu mkn cupboard dapur rumah aku dah tu duduk lame lame kat bwh tanah tu,yg aku rase cam na tikam tikam kalau jumpe na bunuh bunuh,ishhhh :




baik kau siap siap okie,bukan na ugut,tapi kau better ready lahh,sebab aku akn ambk crown kau,hahahahaha:D

oh yeahh apekk cina.terima kasih utk strategi pemusnahan♥




sayanggg korang! memberi komen tu care hidup sihat taw!

No comments: