A blog of thought & inspiration. To travel and to write it all in.

Hey there.


Underneath her smile

My photo
puteri wangsa, johor bahru, Malaysia
Cause one day you'll finally realize that the light that enter your eyes in the first place was never meant to be your light at all.

Tuesday, December 14, 2010

situasi hidup sebenar,haha

tadi ta berapa ramai datang kedai henpon bapak aku,andd then drama sebenar pun berlaku dek kocoh kocoh na setting internet.ehh ape ke pelik perkataan kocoh tu haa,ape makne tah main ambik jea sebab bunyi macam matching nan keadaan hmm ta kisah lah =`=

Ade orang wakil CNI nih datang beli topup,mak pun layan lahh.da namenye salesman dye pun took advantage lahh na promote barang dia kann.
skali tuh,dia offer na buat medical check up ape tah siap bawak alat sume.
da siap tuh,mak dapat katalog.


okayy.orang tu pun da blah lame sikit tuhh bile aku tertanya tanya mane ayah mak angkat katalog tuh cium bau dye,alaaa yg mcm bau buku baru tu.


aku tanya kenapa cium cium tu,mak diam dia tunjuk buku tuh kat aku suruh join bersama sama cium bau tu,macam ape dah.
aku tanya lagi sambil gelak.dia diam masih lagi mencium senyum senyum pulak tu,sedapp sangat kott bau katalog tu.


and thenn,tiba tiba bunyi orang pam tandas,baru mak letak buku tu.


dia kata,
"tu haa,ayah kat dalam jamban tu,da paham kenape mak cium buku tadi?"


adehh,HAHA♥
mak aku memang.


sayanggg korang! memberi komen tu care hidup sihat taw!

No comments: