A blog of thought & inspiration. To travel and to write it all in.

Hey there.


Underneath her smile

My photo
puteri wangsa, johor bahru, Malaysia
Cause one day you'll finally realize that the light that enter your eyes in the first place was never meant to be your light at all.

Monday, December 13, 2010

wheeee

heheh,da happy balek.kan da kate,sekejap je moody kan da okayy nih:)

whoa.
na ucap tenkiu lahh dekat mereka mereka agen penceriaan hari aku semalam.
haa,jeng je jeng*



Wan Ruwaida,you make me smile too,ecehh gedik,hha.
da kembang lahh tu,macam dengar bunyi koyak weyhh,hee:D
aku ingat beb kau pinjamkan magazine pe semua tuh andd malam malam tengok bintang sambil cakap cakap pasal masalah dalaman dan luaran sekolah,ehh tak maktab konon,aku ingat tau forever,hha.




 haa,siapp gambar beb!

                           

Naquiah Khalid,hutang tuh halal beb.aku ta tipuu.kali nih aku ta gigit kau,ishh ta baekk gigit gigit orang nih,walau aku andd sekutu voldemort kate na dtg buat friendly visit  rumah kau malam semalam ,death eater segala jadah ,kau jugak menang nan harry potter kau tuh,bhahaha.kau layan otak aku smalam,thanx weyhh:D



banyak lagi lahh.
walau post nihh mainly utk dua orang yang cun melecun comel*wahh,ini sudahh melampau pujian nih,korang kena beri balasan setimpal patutnye!
ta delahh,gurau jea beb,HAHA.


tapi,yang name tak ade tuh ta dilupakan okayy,aku tetap sayang korang semua sama rata dan ta lebih ta kurang sederhana pun bukan tau!

tengok tgok balik post yg lepas rase macam na gelak ape daa,letak lagu macam orang da lame hidupp ta sabar na mati,nauzubillah.ta matang bunyinye bile baca balik,ngeee


okayy,senyuman da segaris balik ta senget dah<3
arigato koranggg.






 
sayanggg korang! memberi komen tu care hidup sihat taw!

No comments: