A blog of thought & inspiration. To travel and to write it all in.

Hey there.


Underneath her smile

My photo
puteri wangsa, johor bahru, Malaysia
Cause one day you'll finally realize that the light that enter your eyes in the first place was never meant to be your light at all.

Saturday, January 01, 2011

korang dah ade azam?

ataupun korang 'pernah' ade azam,tp malangnye ta tercapai? HAHA:D

FANTASI:aku na jadi doktor,penulis,secret agent(biar betul?) andd semualahh! aku nak jadi semua benda!
   
REALITI:aku masih tak tau ape ambition aku,heheh.tak tipu weyhh.tapi bukan semua orang macamtu?

itu adalah selitan antara yang terselit,jangan peduli eh kawan kawan,takut merosakkan markah bahasa melayu dan bahasa inggeris ataupun kalau nak jugak bahasa cina dan bahasa tamil korang:D


ini baru yang sebenar,straight to the point:

aku nak bangun awal seawal awalnye macam ayam yang berkokok supaya roommate kesayangan tak kejut bagai nak rak,kan yanie:) dan supaya kaki tak didera oleh rotan azimat miss zieha macam biase sebab riadah kuak rama rama Daniel Beego atas katil petang petang.
*macam boleh je kan,wahahaha

aku nak kedatangan subuh full,no skipping kalu hari cuti tanpe ditangkap oleh warden yang juge"kesayangan".Again,macam boleh pulak? eh,kena try mehhh!
tapi mungkin try sekejap je lahh,pastu da malas solat kat bilik,heheh.mungkin boleh berkesan je azam yang ni♥


aku nak,aku nak macam macam; arghhh banyaklah yang aku nak sampai aku pun ta taw aku nak ape.
tapi kan orang cakap,a girl doesn't know what she wants.
kot kot kalau korang terlupe,aku ni seorang perempuan dan aku tak tau ape yang aku nak:)

sayanggg korang! memberi komen tu care hidup sihat taw!

No comments: