A blog of thought & inspiration. To travel and to write it all in.

Hey there.


Underneath her smile

My photo
puteri wangsa, johor bahru, Malaysia
Cause one day you'll finally realize that the light that enter your eyes in the first place was never meant to be your light at all.

Saturday, January 01, 2011

welcome,dear new year:)

mungkin agak lambat lahh kan aku na wish happy new year tapi ta pe na cakap jugak ,tak kire! hahah,gedik:)

anyway,thank you 2010.anda sangat bagus lahh,aku support lah!
thank you sebab dalam tige tahun aku kat mrsm kau adalah tahun yang superb andd paling banyak kenangan bukan untuk aku je tau;tapi untuk semua orang:)

thanks to you,aku belajar menghargai makna friendship andd being close to the ones you love and doing what you always love.*dalam kes ni,habit paling best untuk aku dan semua orang(ye laa korang,sape lagi?) bangun lambat dan endingnye semua tau eh kawan kawan,mengaduh kesakitan sambil naik tangge dewan selera,sebijik sebijik tangge dipijak pelan pelan,HAHA.konon mintak simpati dekat miss tapi malangnye ta dilayan:)Tau sakit,tapi aku buat jugak,lame lame jadi seronok pulak an?

dapat lah makan macam ni lagi kan,haha:D

member member superb,wa cakap lu:)

batch terbaekkk,i love you♥

3 ipomea gempakk rite,haha:D dahlahh enam orang je spesies jantan:)



ape ape pun,aku akan rindu 2010,sumpaa rindu.


sayanggg korang! memberi komen tu care hidup sihat taw!

No comments: